OBISK KNJIŽEVNICE NATAŠE KONC LORENZUTTI NA OŠ KAJETANA KOVIČA RADENCI (»V kakšno drevo boš zrastel ti?«)

Bralne delavnice v PB8V sredo, 17. 4. 2024, je bil na naši šoli poseben dan, saj nas je ob zaključku Bralne značke (v sodelovanju z Javnim zavodom Knjižnico Gornja Radgona) obiskala pisateljica in gledališka igralka Nataša Konc Lorenzutti, ki je ena izmed najbolj priljubljenih sodobnih slovenskih mladinskih pisateljic. Piše za otroke in mlade, pa tudi za odrasle.

Njena književna dela odlikujejo izvirnost, duhovitost in jezikovna domiselnost, zato so pogosto nagrajena in nominirana za vidne literarne nagrade ali prejmejo znak Zlata hruška – za najbolj kakovostne otroške in mladinske knjige. Prav tako se je s svojim literarnim delom uvrstila na častno listo mednarodne zveze za mladinsko književnost IBBY. Med drugim so učenci 4. in 5. razreda v letošnjem šol. letu brali njeno knjigo Kakšno drevo zraste iz mačka za Cankarjevo tekmovanje, v preteklih letih pa smo za Cankarjevo tekmovanje v 8. in 9. razredu prebirali dva njena mladinska romana (Avtobus ob treh in Gremo mi v tri krasne).
Na šoli sta potekala dva kulturna dogodka z naslovom »V kakšno drevo boš zrastel ti?«: nastop za mlajše učence od 1. do 5. razreda in nastop za starejše učence od 6. do 9. razreda. Na obeh nastopih so učenci uživali v njenem deklamiranju in pripovedovanju zgodb ter tudi v pripovedi oz. pogovoru o njenih bogatih življenjskih izkušnjah, saj je opravljala kar tri poklice (bila je profesionalna gledališka igralka, profesorica in samozaposlena v kulturi).
Ob tem dogodku smo na hodnikih in v avli šole pripravili bogato razstavo (po)ustvarjalnih izdelkov učencev od 1. do 9. razreda, ki so nastali ob prebiranju njenih literarnih del.
V nekem intervjuju je Nataša Konc Lorenzutti dejala: »Zgodba zmore otroka opremiti z vrlinami, ogromno moč ima, vendar ne deluje sama od sebe. Verjamem, da pametni starši otrokom še vedno berejo in jih vzgajajo za branje."

Mojca Karnet, vodja bralnih delavnic in projekta Bralna pismenost

              GALERIJA